Mediatiedot
Koko elintarvikealan ammatti- ja tiedelehti
Kehittyvä Elintarvike -lehden lukijat ovat uskollisia lukijoita. Heille myös mainokset ovat merkityksellisiä ja uskottavia.
Monipuolinen mediakanava
Kehittyvä Elintarvike tarjoaa mainostajille useita tapoja lukijoiden tavoittamiseen.
PRINTTILEHTI pitää yhä pintansa. Joka numerolla on keskimäärin 4000 lukijaa.
Sama lehti kiertää monelle eri henkilölle. Lehden ääreen palataan useita kertoja ja sitä arkistoidaan.
LEHDEN VERKKOSIVUSTON kävijämäärät kasvavat koko ajan. Vuonna 2023 kävijöitä oli parhaimmillaan yli 9 200 kuukaudessa. Luetuimpia kaupallisia artikkeleita luetaan 200-300 kertaa.
Tapahtumakalenterissa on 3400 kävijää vuodessa
Digitaalisessa Hankintaoppaassa 2000 kävijää vuodessa
UUTISKIRJE lähetetään joka toinen viikko yli 3 000 vastaanottajalle. Sen avaa 900 – 1 200 henkilöä
lähetystä kohti. Uutiskirjeen klikatuimpia sisältöjä ovat rekrybannerit, joita klikataan parhaimmillaan
jopa yli 200 kertaa.
MOBIILISOVELLUKSET ovat lehden uusin mainoskanava. Käytössä on Kehittyvä Elintarvike -sovellukset
Android- ja iOS-käyttöjärjestelmiin. Sisältöjä voi lukea, katsella tai kuunnella.
Aikataulut, teemat ja erikoisjakelut vuonna 2024
Teemasivujen lisäksi jokaisessa lehdessä on palstat Ajankohtaista, Raaka-aineet, Ravitsemus & Terveys, Talous & Liiketoiminta, Lainsäädäntö sekä Tiede & Tutkimus. Ilmoituksen voi sijoittaa halutunlaisen jutun yhteyteen, määräpaikkakorotus +10 % hintaan.
ESITTELE OMA TARINASI TAI ANNA MEIDÄN TOTEUTTAA SE
Kumppanisisällöt printtiin ja digiin
Kaupalliseksi artikkeliksi kutsutaan toimitukselliseen tapaan tehtyä mainosta, joka ulkoisesti muistuttaa tavallista lehtijuttua. Kaupallinen artikkeli merkitään tunnistetekstillä Kumppanisisältö.
PRINTTILEHDESSÄ kaupallinen artikkeli on yhden sivun tai aukeaman kokoinen.
DIGITAALINEN kaupallinen artikkeli julkaistaan kehittyvaelintarvike.fi-sivuston etusivulla, uutisten joukossa. Se näkyy etusivun artikkelisyötteeseen kiinnitettynä kahden kuukauden ajan. Se on nopea, tehokas ja edullinen tapa tuoda esiin tuote, palvelu, yritys, tapahtuma tms. Etusivulta juttu aukeaa omaksi artikkelisivukseen, kuten muutkin artikkelit. Siihen voi lisätä pääkuvan, otsikon, ingressin ja leipätekstin lisäksi muitakin kuvia, videota, linkkejä ja vaikka nostoja. Verkkosivusto on responsiivinen, eli artikkelit ovat sulavasti käytettävissä kaikilla laitteilla. Digitaalinen kaupallinen artikkeli on esillä kerran myös uutiskirjeessämme.
VALMIISEEN PÖYTÄÄN -artikkelipaketti sisältää tekstin, jonka ammattitoimittaja kirjoittaa haastattelun pohjalta. Toimittaja tekee verkossa julkaistavan artikkelin ja lehden taittaja luo painovalmiin aineiston lehteen asiakkaan mahdollisen graafisen ohjeistuksen mukaan. Mahdolliset matkakulut ja valokuvaus veloitetaan erikseen.
DIGITAALISET MAINOSPAIKAT
- Uutiskirjebanneri maksaa 440 € + alv. Uutiskirje lähetetään joka toinen viikko.
- Uunituoreet-tuoteuutinen maksaa 685 € + alv. Se julkaistaan verkossa ja uutiskirjeessä.
- Rekrytointipaketti maksaa 700 € + alv. Siihen kuuluu boksibanneri ja uutiskirjebanneri, joista jälkimmäinen julkaistaa Nimityksiä-artikkelissa, joka jaetaan sosiaaliseen mediaan.
- Tapahtumakalenteri maksaa 565 € + alv. Se sisältää myös uutiskirjenoston.
Paperilehden ilmoituskoot ja hinnat
Tuote- ja palveluhakemisto
Printtilehdessä ilmestyy hankintaopas jokaisessa numerossa. Siinä on tuote- ja palveluhakemisto kategorioittain ja lisäksi hakemisto yrityksistä aakkosjärjestyksessä.
Lehden verkkosivuilla on hankintaoppaan digiversio. Sivuston käyttäjä voi tehdä hakuja kategorioittain ja siirtyä suoraan mainostajan sivustolle klikkaamalla hakutulosta.
Mainosmyynti ja kaupallinen yhteistyö
Varaa paikka printistä tai digikanavista:
Anne Joukainen +358 50 310 3081 anne.joukainen@asiakasmedia.fi
Ari Suominen +358 40 355 2340 ari.suominen@asiakasmedia.fi