Mediatiedot

Koko elintarvikealan ammatti- ja tiedelehti

Aikakauslehti on lukijan valinta. Kun lehti on kädessä, sille on aikaa ja sen välittämät viestit halutaan ottaa vastaan. Kehittyvä Elintarvike -lehti on täsmällinen ja tarkasti osuva viestintäkanava ammattilaiselle.

Viesti kohderyhmään osuu tarkasti

Lehti menee jäsenetuna noin tuhannelle Elintarviketieteiden Seuran jäsenelle. Lisäksi lehteä tilataan elintarvikealan yrityksiin, tutkimuslaitoksiin ja oppilaitoksiin.

Lehti ilmestyy kuusi kertaa vuodessa. Painosmäärä on keskimäärin 2 500 kpl. Lisäpainoksia tehdään ammattitapahtumien yhteydessä, ja muista numeroista tehdään lisäjakeluja teemojen pohjalta valituille ammattilaisille. Erikoisnumeroilla on 500–3 000 kappaleen lisäpainokset.

Lehden lukijat ovat elintarvikealan tutkimuksen, opetuksen, tuotekehityksen, laadunvalvonnan, hygienian, tuotannon, prosessien, hankinnan, investointien, myynnin, markkinoinnin ja viennin ammattilaisia.

Aikataulut, teemat ja erikoisjakelut vuonna 2022

Teemasivujen lisäksi jokaisessa lehdessä on Ajankohtaista, Ravitsemus & Terveys, Talous & Liiketoiminta, Lainsäädäntö, Tiede & Tutkimus -palstat. Ilmoituksen voi laittaa halutunlaisen jutun yhteyteen, määräpaikkakorotus +10 % hintaan.

KAUPALLISET ARTIKKELIT

Kaupalliseksi artikkeliksi kutsutaan toimitukselliseen tapaan tehtyä mainosta, joka ulkoisesti muistuttaa tavallista lehtijuttua.Lukijan on voitava erottaa toimituksellinen sisältö ja mainonta toisistaan. Tunnistettavuus helpottuu, kun kaupallinen artikkeli merkitään tunnistetekstillä ”Kumppanisisältö.

PRINTTILEHDESSÄ kaupallinen artikkeli on yhden sivun tai aukeaman kokoinen.

DIGITAALINEN kaupallinen artikkeli julkaistaan kehittyvaelintarvike.fi-sivuston etusivulla, uutisten joukossa. Se näkyy
etusivun artikkelisyötteeseen kiinnitettynä kahden kuukauden ajan. Se on nopea, tehokas ja edullinen tapa tuoda esiin tuote, palvelu, yritys, tapahtuma tms. Etusivulta juttu aukeaa omaksi artikkelisivukseen, kuten muutkin artikkelit. Siihen voi lisätä pääkuvan, otsikon, ingressin ja leipätekstin lisäksi muitakin kuvia, videota, linkkejä ja vaikka nostoja. Verkkosivusto on responsiivinen, eli artikkelit ovat sulavasti käytettävissä kaikilla laitteilla. Digitaalinen kaupallinen artikkeli on esillä kerran myös uutiskirjeessämme.

VALMIISEEN PÖYTÄÄN -artikkelipaketti sisältää tekstin, jonka ammattitoimittaja kirjoittaa haastattelun pohjalta, ja 1-2 ammattilaisen ottamaa valokuvaa. Toimittaja tekee verkossa julkaistavan artikkelin ja lehden taittaja luo painovalmiin aineiston lehteen asiakkaan mahdollisen graafisen ohjeistuksen mukaan. Mahdolliset matkakulut veloitetaan erikseen.

KAUPALLISTEN ARTIKKELIEN HINNAT

  • Kooltaan yhden sivun painovalmiin kaupallisen artikkelin hinta printissä on 2 340 € + alv.
  • Aukeaman hinta kaupalliselle artikkelille printissä on3 510 € + alv.
  • Digiartikkeli verkkosivulla + nosto uutiskirjeessä on 1 175 € + alv.
  • Printtiaineiston rinnalla kannattaa hyödyntää sisältöä tukevaa Kumppanisisältö-juttua verkkosivuilla ja uutiskirjeessä.

Artikkelipaketin hinta on 2 715 € + alv

  • sivun kaupallinen artikkeli printissä
  • digitaalinen kaupallinen artikkeli lehden verkkosivuilla
  • nosto uutiskirjeessä


Ilmoituskoot ja hinnat

Tuote- ja palveluhakemisto

Printtilehdessä ilmestyy hankintaopas jokaisessa numerossa. Siinä on tuote- ja palveluhakemisto kategorioittain ja lisäksi hakemisto yrityksistä aakkosjärjestyksessä.

Lehden verkkosivuilla on hankintaoppaan digiversio. Sivuston käyttäjä voi tehdä hakuja kategorioittain ja siirtyä suoraan mainostajan sivustolle klikkaamalla hakutulosta. 

Mainosmyynnin yhteystiedot

Varaa paikka printistä tai digikanavista:

Hannu Pyykkö, 050 2250, hannu.pyykko@mediabookers.fi